3 Eylül 2008 Çarşamba

parçalanmıs kekten üretimler


( parcalanmıs kek tarifleri alıntıdır aralarında sadece piramit partayı denedım o kendı yapımımdır)

MalzemelerTurunçlu kek (4-5 dilim) evde ne tür kek varsa1 adet büyük boy muz1/2 çay bardağı muzlu süt1 su bardağı iri dövülmüş ceviz1 su bardağı süt1 paket krem şantisüslemek için çilekHazırlanışı1- Kekinizi rondoya koyup rondoda çekin. Kalın parçalar elde edin. Ufalayın yani ..2- Bir tabağın içinde muzu soyun ve küçük parçalar şeklinde ezin. cevizi ve muzlu sütü ekleyin, İçine kek parçalarını ekleyip karıştırın.3- Karışımı kapların içine boşaltın. Bastırın. Başka tarafta krem şantiyi hazırlayın. Kekleri koyduğunuz kapların üstüne sürün. En üste çilek koyarak servis yapın. Afiyet olsun.








PİRAMİT PASTA


gecen aksam arkadaslarım için yaptıgım kek ılk defa kalıptan dokulmedı bır kac dılım kekı zor kurtardım gerısı harap olmustudaha once nette parcalanmıs kek için bu tarıf yapılır dıye okumustum zaten bu pastayı bılıyodum ama denememıstımhemen kekı robottan gecırdım ufalandıbır paketten az margarını arıttım goz kararı seker ve kakao attım ve ıkı yumurtayı kırdım içine yag bıraz sogu-yacak yoksa yumurta içinde pişer sonra bolca cevız koydum içine ve ufalanmıs kekı içine bosaltıp iyice yedırdım bırbırınesonra baktım kek az geldı pötibör bıskuvıdedende ufaladım kattım içine kıvama gelınce rulo seklı verıp posetleyıp buzluga attım cıkarınca dılımleyıp anında ıkram edılebılıyor



250 gram margarin tencerede eritilir ve biraz sogutulur. Icine 2 yumurta kirilir, iyice karistirilir, ardindan 6 kasik seker ve 1 bardak kakao ve ceviz karistirilir...mixerle olabilir, cevizler daha iyi ufalaniyor ozaman...(60 adet bisküvi (keks) kücük kücük kirilir ve tüm malzeme iyice karistirildiktan sonra ciletin kagida (alufolie) dökülüp piramid sekli verilir ve en az 2 saat buzdolabinda bekletilir.Sonra pudra sekeri veya hindistan cevizi ile süslenir...!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

HEVESLI COK GUZEL TARIFLER YAYINLAMISSINIZ OZELLIKLE KALAN KEKLERDEN YENI TADLAR ORTAYA CIKARMAK COK IYI OLUYOR ELLERINIZE SAGLIK